divendres, 2 de gener del 2009

Benvinguts!

Hola a tots i a totes seguidors del fabulós blog d'en josep! Sou els primers afortunats en visualitzar el meu diari públic de la meva aventura a Àfrica. He enviat un enllaç a totes les persones que m'agradaria que cada cop que pensin en jo i en que diantres faig per la sabana (si córrer darrere lleon, nedar amb hipopòtams o menjar cucs) donçs puguin consultar aquesta pàgina web.
Intentaré penjar-hi fotos, escriure aventures, relatar conversacions, descriure persones que segur aniré coneixent i moltes altres coses més. Però tot això ho faré quan pugui, per què la connexió a internet que tenc més aprop està a uns 50 KM! Com mos deien a Marroc "la prisa mata!"
Només queda una setmana, i la veritat és que estic no només nerviós i inquiet, sino també he de reconèixer, amb la veu una mica baixa que estic un poc acollonat...
Encara me queden vacunes per posar i dilluns he de començar el tractament amb la maleïda Lariam, que és una medicació preventiva de la malària. Diuen que té efectes secundaris, només me faltava això! Ja ho diuen que a vegades és pitjor el remei que el mal, o que és millor el mal que el remei... no ho sé, ja m'he embullat! Tenc es cap ple de caragols, o de monees...
Com podeu veure a la dreta de la pantalla hi ha un petit mapa, que el vaig robar d'un altre blog, (però no ho digueu a ningú). És la meva ubicació casi exacta, ara, si en qualque moment canvio de lloc, vos ho diré, però aniré canviant de mapa cada punt! Estic molt bromista avui... A la dreta també hi volia posar una predicció del temps que fa per allà, però com que som un travat amb l'internet no n'he trobat cap. Si hi ha algun friki per aquí que m'ho digui, a veure si me pot ajudar.
Bé, ja m'atur de dir dois, esper que hagueu passat unes bones festes i que tengueu un 2009 PLE D'IL·LUSIONS, DE SALUT, D'ORGASMES I DE PROSPERITAT!

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

Fes un comentari